Баннер 54
+370-52-060-262
Vilnius

INFORMACIJA APIE GARANTIJĄ

Ja Jums ir radusies problēma, nepārdzīvojiet! Aizpildiet sūdzības pieteikumu un mūsu speciālisti Jums ir palīdzēs.

Duota informacija ženkliai pagreitins problemos su reklamacija sprendimą, labai prašome ją užpildyti

Pranešimas

Kai kuriuose elektroninio pašto servisuose pranešimai nuo @yourroom.lt gali patekti į šlamštą. Įeikite į Šlamšto aplankalą ir pažymėkite @yourroom.lt kaip NE ŠLAMŠTĄ

VARTOTOJŲ TEISIŲ GARANTIJA
  1. 1. Prekių garantiniu laikotarpiu yra skaitomi 24 mėnesiai nuo kliento prekių gavimo momento. Pirmais šešiais mėnesiais manoma, kad prekės trūkumas jau buvo pirkimo-pardavimo metu ir jo pobūdis turi būti  nustatytas pardavėju (yourroom.lt atstovu). Jeigu bus nustatyta, kad tai yra gamybinis defektas, tai klientas turi teisę reikalauti prekės remonto arba, jeigu suremontuoti nėra įmanoma arba nėra efektyvu, prekės pakeitimo. Jeigu prekes galima suremontuoti, reikalauti prekės pakeitimą nėra įmanoma. Garantinis laikotarpis galioja nuo to momento, kai prekės buvo perduotos klientui ir klientas pasirašė pirkimo-pardavimo aktą.

  1. 2. Tinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas. 14 dienų nuo prekių gavimo momento laikotarpyje Jūs turite teisę atsisakyti nuo prekės, įformindami grąžinimą. Norėdami grąžinti užsakytas prekes, Jūs turite įforminti laisvos formos paraišką, pasirašydami ją ir nusiųsti į elektroninio pašto reklamacija@yourroom.lt adresą.

Teisinio prekės atsisakymo atveju, siekdami išvengti prekių sužalojimo, prašome išsaugoti originalų įpakavimą. Pinigų už grąžintas prekes grąžinimas vykdomas bankiniu pavedimu 30 dienų laikotarpyje nuo rašytinio pareiškimo gavimo momento. Išlaidas už prekių pristatymą į mūsų sandėlį padengia pirkėjas. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas yra įmanomas tai atvejais, kada yra išsaugota jų prekybinė išvaizda (įpakavimas), vartojimo savybės, taip pat dokumentas, patvirtinantis prekių pirkimo faktą ir pirkimo sąlygas (kvitas arba sutartis). Tačiau nurodyto laikotarpio metu mes turime teisę vykdyti prekės ekspertizę siekdami nustatyti prekės kokybę ir vartotojų teisių saugumą. 

Jūs turite teisę pakeisti tinkamos kokybės prekes į analogiškas 14 dienų nuo užsakymo gavimo momento laikotarpio, neįskaitant pirkimo dieną, tais atvejais, kai prekė netiko Jums savo formą, dydžiu, spalva arba komplektavimu. Jeigu Jūsų kreipimosi dėl prekių pakeitimo momentu analogiškų prekių nėra yourroom.lt pardavime, Jūs galite atsisakyti nuo prekės ir reikalauti prekės kainos grąžinimo.

Vartotojo atsisakymo nuo prekių atvejais pardavėjas turi grąžinti jam pinigų sumą, kurią vartotojas sumokėjo pagal sutartį, išskyrus pardavėjo išlaidas už grąžintų prekių pristatymą atgal į sandėlį,ne vėliau nei per 10 dienų nuo vartotojo pateiktos paraiškos.

Dėmesio! Atsisakymo nuo prekės atvejais, kada ši prekė yra komplekto dalis (pavyzdžiui, virtuvinis garnitūras), grąžinti galima tik pilną komplektą.

  1. 3. Prekės, dėl netinkamos prekių kokybės.

Netinkamos kokybės prekėmis skaitomos prekės, kurie yra sugedusios ir negali užtikrinti savo funkcionalių savybių įvykdymo. 

Gautos prekės turi sutapti su aprašymu tinklalapyje. Dizaino elementų arba įforminimo skirtumai nuo tinklalapyje nurodytų aprašymų nėra sugedimas arba prekių nefunkcionalumas. Išorinė išvaizda ir prekių komplektavimas, taip pat viso užsakymo komplektavimas turi būti patikrintas prekių pristatymo metu. Pristatymo metu Jūs pasirašote pirkimo-pardavimo pristatymo akto grafoje “Išvaizdą ir komplektavimą patikrinau, įpakavimas be pažeidimų, stiklai ir veidrodžiai ne sudaužyti, furnitūra yra. Spalva, kaina ir pavadinimas sutampa su užsakytų baldų pavadinimu, pretenzijų neturiu”. Po kvito pasirašymo pretenzijos dėl prekių išorinės išvaizdos defektų, jų kiekio, komplektavimo ir prekinės išvaizdos nepriimami.

  1. 4. Pretenzijų dėl kokybės ir prekių grąžinimo pareiškimo tvarka

Norėdami grąžinti prekes, o taip pat pretenzijų dėl prekių kokybės pareiškimo atvejais užpildykite tam tikrą pareiškimą. Pareiškime prašome smulkiai nurodyti, kokie defektai yra tam tikrose prekėse, ir atkreipti dėmesį, kad pinigai už prekes (o netinkamos kokybės atvejais ir atitinkamos pristatymo išlaidos) gali būti grąžinami Jums vienu iš 3 nurodytų būdų.

Pasirinkdami grąžinimą bankiniu pavedimu nurodykite būtinus rekvizitus.

Pridėkite sugadintų detalių, dėžių etikečių, kuriose buvo sugadintos detalės, nuotraukas ir defekto/trūkstančios detalės aprašymą ir kvito skenuotą kopiją.

Taip pat grąžinimo metu su savimi reikia turėti asmens dokumentą, jeigu prekė bus perduodama nuotoliniu būdu, pridėti prie grąžinimo asmens dokumento kopiją (žr. sąrašą aukščiau).

Naudojame slapukus, siekdami pagerinti mūsų tinklalapio vaizdą. Tęsdamai naršymą šiame tinklalapyje, sutinkate su mūsų slapukų naudojimo politika. Išsamiau.